środa, 4 grudnia 2013

Gwiazdki na szydełku, czyli robótki ręczne na choinkę

W tym roku postanowiłam nieco wcześniej zabrać się za świąteczne szydełkowanie. Nauczona doświadczeniem z poprzedniego roku wiem już, że mimo małych form ozdóbek choinkowych, niestety ale wykonanie ich zajmuje mi zdecydowanie za dużo czasu. Oczywiście zawsze jest coś ważniejszego do robienia w domu... każda z Pań z pewnością doskonale wiem, co mam na myśli, dlatego nie będę rozpisywać się nad tym wątkiem.
Póki co udało mi się wydziergać dziesięć gwiazdek, a kilka z nich zaprezentuję Wam w tym poście. Z góry przepraszam za jakość zdjęć - były robione przy świetle lamp, stąd ten poblask i pewnie nie najlepsza jakość. Ale najważniejsze jest to, że już coś udało mi się zrobić na szydełku i mam nadzieję, że to nie będzie koniec i przed świętami wydziergam jeszcze małe co nieco :) Motywację raczej mam dobrą, żeby jeszcze tylko okoliczności były sprzyjające ;) Chciałabym też gorąco polecić takie choinkowe ozdoby - naprawdę nie trzeba mieć szczególnych zdolności i doświadczenia w robótkach ręcznych, żeby samemu zrobić takie małe cudeńka. Zresztą sama jestem tego najlepszym przykładem :) A choinka ozdobiona takimi własnoręcznie wykonanymi ozdobami z pewnością zyska podziw i uznanie nie tylko domowników, ale i całej rodziny oraz znajomych :) 
Polecam także walentynkowe serduszko, bo i ta okazja do szydełkowania zbliża się coraz większymi krokami :) 


1 komentarz:

  1. Tego typu ozdoby są przepiękne, ale niestety bardzo bardzo żmudne. Ja ostatnio robiłam bombki wysadzane cekinami. Jeśli kupisz nie za dużą bombkę, a do tego zrobisz kolorową mieszankę cekinów(taki kontrolowany chaos w pojemniku i na bombce) to idzie dosyć szybko, a efekt przepiękny.

    OdpowiedzUsuń

kosmetyczka, fryzjer, spa